Friday 17 January 2014

Welcome to 2014

2014
I like these numbers ... J'aime ces chiffres
End of 2013 was very busy ... Fin d'année 2013 très chargée
I even did have time to fill the blog !!! 
Je n'ai même pas eu le temps d'aller sur mon blog. 
Also, I was quite disappointed by the lack of comments. 
Aussi, parce j'étais déçue par le manque de commentaires ...
But, 
few friends of mine, let me know they were waiting for my new posts 
even if they, do not leave any comments, they like to visit my blog ...
Mais, 
des amis m'ont fait savoir qu'ils étaient allés sur le Blog et étaient déçus de ne plus voir de nouveaux articles même s'ils ne laissent pas de commentaires. Mes amis aiment tout de même le visiter ...







BONNE ANNEE - HAPPY NEW YEAR 
and I come back very very soon . 

All the best to you all. 
Roselyne x

No comments:

Post a Comment

Please leave yours suggestions.